Dodaj ofertę za darmo

Powlekanie metalu tworzywem

  • 2007-03-26

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Powlekanie metalu tworzywem

    Poszukuję informacji na temat powlekania metalu tworzywem sztucznym.
    Potrzebuję pokryć warstwą ochronną specjalne klucze, tak żeby nie uszkadzały produktu. Chodzi mi o materiał jak np. rączki do kombinerek lub metalowych młotków.
    Dobrze by było dostać link do firmy ,która może to wykonać.
    Z tego co wyszperałem robi się to metodą np. fluidyzacji.
    narki1(małpa)wp.pl

    Gość: Robert

  • 2007-03-26

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Powlekanie metalu tworzywem

    Witam,

    Wszystko zależy od skali produkcji. Ja bym zaczął od obtrysku elastomerem termoplastycznym. Ale faktycznie powlekanie, w przypadku małej skali, będzie bardziej uzasadnione ekonomicznie (zanurzeniowe - rzadziej dzisiaj stosowane oraz fluidyzacja).

    zanurzeniowe

    Urządzenie do fluidyzacji można zrobić samemu, kupić lub spróbować zlecić:
    Laboratorium Mikrosystemów Grubowarstwowych

    Pozdrawiam.

    Gość: erde

  • 2018-10-16

    Zapytaj o reklamę | Promowanie w portalu

    Reklama Google

  • 2007-03-27

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Powlekanie metalu tworzywem

    Witaj,

    Podaj adres e-mail lub napisz na priv, to Ci wyślę małego pdf-a.

    Pozdrawiam.

    Gość: erde

  • 2007-03-27

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Powlekanie metalu tworzywem

    mail: narki1@wp.pl

    Z góry dzięki

    Gość: Robert

  • 2007-03-27

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Powlekanie metalu tworzywem

    Zrobić samemu ?
    A może jakieś podpowiedzi , rysunki i materiał.
    Czy można wykorzystać np. zmieloną folię ?
    Choćby napróbę...

    Dzięki za adres firmy ,która powleka metal.
    Na pewno się przyda
    Pozdrawiam

    Gość: Robert

  • 2007-03-27

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Powlekanie metalu tworzywem

    Witaj,

    Podaj adres e-mail lub napisz na priv, to Ci wyślę małego pdf-a.

    Pozdrawiam.

    Gość: erde

  • 2007-03-27

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Powlekanie metalu tworzywem

    erde jak zwykle ma racje :)

    Gość: chien_verde

  • 2007-03-27

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Powlekanie metalu tworzywem

    Witaj,

    Poszło.

    p.s. przepraszam za czkawkę, ale to nie moja wina :-( I bynajmniej nie walczę o statystykę ;-)
    p.s. jakiegoś Użytkownika z takim adresem e-mail już widziałem :-)

    Pozdrawiam,
    --
    eRDe

    Gość: erde

  • 2018-10-16

    Zapytaj o reklamę | Promowanie w portalu

    Reklama Google

  • 2007-03-28

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Powlekanie metalu tworzywem

    Witam
    Zarejestrowałem się i już nie jestem gość.
    Dzięki PDF doszedł.
    Będę robił próby.
    Pozdrawiam

    Gość: narki1

  • 2008-03-31

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:Powlekanie metalu tworzywem

    Chciałbym odświeżyć temat. Zrobić samemu maszynke do powlekania - to moze byc ciekawe. W jakich piecach pozniej to wygrzewac? Temat dla mnie strasznie ciekawy. Jesli ktos ma wiedze na ten temat to byloby dla mnie nieoceniona pomoca gdybym mogl zadac pare pytan.

    Gość: Tomasz

Odpowiedz
Strona 1 z 2
 1  2   następna »