Dodaj ofertę za darmo

wytłaczanie pcv

  • 2006-05-26

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    wytłaczanie pcv

    proszę o pomoc.iak należy postępowaś przy ztrzymywaniu wytłaczania żeby tworzywo nie zostawało w cylindrze i nie ulegało przypaleniu przy ponownym uruchomianiu.

    Gość: lars

  • 2006-06-19

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:wytłaczanie pcv

    musisz używać mieszanki wysokostabilnej i przepuszczać ją powoli przez układ i jednocześnie schładzać cylinder; ewentualnie bez mieszanki powoli opróżniać cylinder i schładzać , nastawiając niskie temperatury na termolegulatorach żeby załączyły sie wentylatory chłodzace
    mw

    Gość: mw

  • 2014-10-21

    Zapytaj o reklamę | Promowanie w portalu

    Reklama Google

  • 2006-06-20

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:wytłaczanie pcv

    proszę o pomoc.iak należy postępowaś przy ztrzymywaniu wytłaczania żeby tworzywo nie zostawało w cylindrze i nie ulegało przypaleniu przy ponownym uruchomianiu.

    dzięki mw za pompc.i jeszcze jedne pytanie co jest przyczyną przypalania się pcv w cylindrze po około 10 godz.wytłaczania czy to jest zbyt wysokie ciśnienie ijak temu radzić

    Gość: lars

  • 2006-11-03

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:wytłaczanie pcv

    Może niewłaściwie działają regulatory temperatury lub są
    źle ustawione.Mieliśmy podobną sytuację i ją rozwiązaliśmy.
    By dokładne odpowiedzieć potrzeba więcej informacji.
    Jeżeli otrzymamy potrzebne informacje na adres:profil@polmar.top.pl to postaramy się pomóc.

    Gość: dioniek

  • 2007-01-24

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:wytłaczanie pcv

    Przyczyną przypalania może byćza duża wydajność przy nieskutrecznym chłodzeniu, miałem taki problem i po zmianie wentylatorów wytłaczarki pomogło. Co do zostawiania maszyny na mieszance wysokostabilnej to jest dobry pomysł, ale zawsze lepiej rozebrać głowicę, bo PVC wepcha się wszędzie i na pewno przypali.

    Gość: nik

  • 2007-09-26

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:wytłaczanie pcv

    jesli przypala po 10h pracy, to masz dwie mozliwosci albo z cylindrow zdarta jest powłoka albo masz wyszczerbiony slimak

    Gość: operator

  • 2008-08-13

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:wytłaczanie pcv

    jest jeszcze możliwość złego doboru parametrów wytłaczania nie raz się przekonałem że to jest bardzo istotne,a mam 10 letnie doświadczenie w wytłaczaniu pcv i pvc

    Gość: ciacho231@wp.pl

  • 2009-08-15

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re:wytłaczanie pcv

    To jeszcze powiedz czym się różni PCV od PVC

    Gość: Mateusz

  • 2014-10-21

    Zapytaj o reklamę | Promowanie w portalu

    Reklama Google

  • 2010-09-22, 21:25

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re: wytłaczanie pcv

    moja propozycja taka: jak spadnie cisninie na cylindrze do minimum to jednoczesnie zmniejsza sie wyplyw tworzywa z matrycy. Zmniejszasz temperatury na slimaku do 150 - 160 w zaleznosci od tworzywa zatrzymujesz slimaka, SZYBKO zdejmujesz matryce... i wlączasz slimaka max 8 rpm, wypychasz resztki tworzywa i pozamiatane...

    powodzenia,

    Gość: chris

  • 2010-09-22, 21:34

    Odpowiedz | Cytuj | Zgłoś wypowiedź do moderacji

    Re: wytłaczanie pcv

    zbyt wysoka temperatura, lub zbyt niskie obroty slimaka. Przyczyna moze tez byc to, ze do slimaka lub cylindra cos sie przykleilo i powoduje przypalanie, lub jest na nim jakas skaza, ktora zaburza przeplyw tworzywa.
    Generalnie staraj sie ustawiac na slimaku temperatury nie wyzsze jak 185 stopni, pamietaj, ze w slimaku tworzywo jest tylko przygotowywane do wyplywu z matrycy i nie moze byc przegrzewane.

    pozdrawiam,

    Gość: chris

Odpowiedz
Strona 1 z 2
 1  2   następna »