Premium Brand 2020 – wystartowała XV edycja badania reputacji marek

2020-03-17

Ruszyła XV edycja projektu Premium Brand, badającego reputację marek i firm obecnych na polskim rynku. Nabór do badania potrwa do 8 maja 2020. Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji jest Press Service Monitoring Mediów. Partnerem Medialnym – multimedialna agencja informacyjna Newseria.

Premium Brand w ramach corocznego badania analizuje poziom reputacji ponad 200 marek i firm
w 20 kategoriach przypisanych produktom i usługom. Co roku na podstawie opinii 10 000 konsumentów wyłaniamy marki i firmy, które cieszą się wysoką reputacją na tle rynku.
Reputacja marki badana jest na kilku wskaźnikach: zaufanie do marki, referencja (lojalność wobec marki), atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne (CSR) i wizerunek firmy jako pracodawcy. Badanie przeprowadzane jest autorską metodą zaprojektowaną przez dr hab. Dominikę Maison, prof. UW, znaną i cenioną ekspert od badań rynku i reklamy. Stworzony przez nią system na podstawie opinii konsumentów oblicza wskaźnik reputacji w zakresie od 1 do 100 punktów. Każda z firm lub marek, która uzyska powyżej 60 punktów otrzyma tytuł Marki/Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand.
Projekt ukierunkowany jest wspomaganie firm w zakresie działań promocyjnych, a uzyskane informacje w oferowanym przez nas szczegółowym raporcie są bardzo cenną informacją na temat tego, jak dana marka jest postrzegana przez obecnych i potencjalnych klientów.
Zgłoszenia marki lub firmy do udziału w badaniu można dokonać za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej projektu http://www.premiumbrand.com.pl/.
Badanie prowadzi: agencja badawcza Maison&Partners na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna
Organizator: Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”

Źródło: Kolterman Media Communications





2021-04-06 14:06:42 | Komentarze: 0

Jak wybrać fotel gamingowy?

Praktyczny poradnik Gry komputerowe to zwykle świetna zabawa, która niestety często skutkuje bólami pleców i ortopedycznymi problemami w przyszłości. Dlatego ergonomiczne, komfortowe i przede wszystkim zdrowe siedzisko to absolutny must have każdego amatora gier komputerowych i zawodowego e-sportowca. Jak jednak wybrać odpowiedni fotel gamingowy? Podpowiadamy!

ML Polyolefins na targach PLASTPOL

Nowe tworzywo HDPE od ML Polyolefins

Podwojona wydajność linii produkcyjnej makaronu dzięki Ishida

ML Polyolefins prezentuje GRAYFIN PPH 30 – ciemnoszary recyklat PCR

Wagi kontrolne Ishida – obsługa wysokich prędkości i precyzyjny rejestr danych

ML Polyolefins poszerzają ofertę o recyklaty PCR

Illy stawia na naważarki od Ishida

Produkcja warzyw pakowanych: Linia dla opakowań stałowagowych

ISHIDA otwiera biuro dla klientów z Europy Środkowo-Wschodniej