ThyssenKrupp Energostal wprowadza na polski rynek markę Oroglas®.

2010-02-03

ThyssenKrupp Energostal informuje, że w Polsce dostępne są już wylewane płyty i bloki akrylowe marki Oroglas® produkowane przez grupę Arkema.

ThyssenKrupp Energostal jest wyłącznym dystrybutorem produktów Oroglas® w Polsce. 12 wybranych przedstawicieli zaprezentuje markę jednocześnie w Austrii, Danii, Niemczech, Szwecji, Norwegii, Szwajcarii, Polsce, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.

Didier Leblanc, Dyrektor Generalny Plaques Europe – BU PMMA & Methacryliques Arkema oświadczył „Jesteśmy liderem europejskiego rynku wylewanych płyt akrylowych. Naszym celem jest znalezienie oparcia w zaufanych partnerach, takich jak ThyssenKrupp Energostal. Dotychczas nawiązaliśmy ścisłą współpracę z 12 dystrybutorami, aby zainicjować ogólnoeuropejskie wejście na rynek naszej marki Oroglas®”.

Repsol Glass® zmienia nazwę na Oroglas®
Począwszy od 4 stycznia 2010 roku marka Repsol Glass® zmienia nazwę na Oroglas®. Powstaje nowa nazwa Oroglas®, nowe motto „Casting for success”, nowy wizerunek z logo opartym na trzech motywach - wylewanych płytach akrylowych o najwyższej jakości, którą można odkryć na stronie internetowej www.oroglas.com.

5 kolekcji płyt akrylowych.
Aby spełnić oczekiwania projektantów i architektów oraz zaspokoić potrzeby użytkowników płyt PMMA, marka Oroglas® stworzyła 5 kolekcji najwyższej jakości wylewanych płyt akrylowych: SHADE, HARMONY, AQUARELLE, POP i ELEGANCE.

Więcej o płytach akrylowych PMMA
Polimetakrylan metylu (PMMA) znany jest także jako szkło akrylowe. PMMA w postaci wylewanych płyt znajduje wiele zastosowań w przemyśle, w produkcji przedmiotów spotykanych na co dzień, takich jak stosowane w komunikacji wizualnej (najnowszej generacji szyldy i tablice informacyjne podświetlane diodami LED, gabloty, reklamy) oraz przy meblowaniu i dekorowaniu.

Płyty akrylowe dostępne są w grubościach od 2 do 25 mm. Natomiast bloki mają grubość powyżej 30 mm, a mogą dochodzić nawet do 110 mm.