Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: jakie

Liczba znalezionych wiadomości: 323

  • 2015-06-24 | Komentarze: 1

    Marnotrawstwo w firmie? Jest na to sposób

    Marnotrawstwo powstaje w firmach z różnych przyczyn. Efektem może być zwiększenie kosztów wytwarzania. Aby znaleźć źródło marnotrawstwa i poprawić warunki działania przedsiębiorstwa warto wykorzystać do tego specjalne narzędzie informatyczne, jakim jest system ERP.

  • 2014-07-28 | Komentarze: 0

    Mocowanie do zadań specjalnych

    Kompletna obróbka za sprawą jednego mocowania, nawet w przypadku skomplikowanych detali, może być osiągnięta dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym. Do nich należy zaliczyć nowatorskie rozwiązania łączące zastosowanie obróbki w 5 osiach z systemami modułowymi.

  • 2014-05-28 | Komentarze: 0

    Meibes - liderem branży ciepłowniczej w Polsce.

    Bycie częścią wielkiej międzynarodowej spółki Aalberts Industries N.V, która na swoją siedzibę wybrała Holandię, nie tylko daje duże możliwości, ale także zobowiązuje do rzetelności i ciągłego podnoszenia jakości swoich usług. Dlatego właśnie Meibes na pierwszym miejscu zawsze stawia kontakt z klientem oraz profesjonalną obsługę.

  • 2014-05-09 | Komentarze: 0

    Stabilność i precyzja przede wszystkim

    Rosnąca konkurencja w branży obróbki metali coraz wyraźniej rysuje trend przyjmowania zleceń na realizowanie niewielkich serii lub nawet produkcji jednostkowej. Zmieniające się zapotrzebowanie klientów wymaga od przedsiębiorców dostosowania parku maszyn do niezwykłej elastyczności. Podstawą realizacji tego kroku jest właściwy dobór elementów mocujących.

  • 2014-05-07 | Komentarze: 0

    Gorący temat, czyli komercjalizacja polskiego rynku drukarek 3D

    Drukarki 3D stają się komercyjnymi urządzeniami – coraz łatwiej dostępnymi, nawet na kieszeń i potrzeby domowego użytkownika. Popularne w sektorze MSP, gdzie wykorzystywane są głównie do tworzenia prototypów własnych produktów oraz makiet obrazujących autorskie projekty, rewolucjonizują podejście do biznesu wyznaczając nowe trendy sprzedaży i relacji z klientami.

  • 2014-04-08 | Komentarze: 0

    Wydrukuj sobie… łyżkę!

    Wyobraź sobie drukarkę, dzięki której przekształcisz dowolną, nawet najbardziej abstrakcyjną myśl w konkretny, fizyczny obiekt. Urządzenie, które wytworzy zaprojektowaną przez ciebie biżuterię, zabawkę dla dziecka czy inny przedmiot codziennego użytku – kubek, łyżkę, wazon, uchwyt do telefonu – wszystko to, co sobie wymyślisz czy wymarzysz. Właśnie takie możliwości daje drukarka 3D, która zamiast drukować kartki, tworzy trójwymiarowe przedmioty.

  • 2014-03-02 | Komentarze: 0

    Nowoczesny magazyn, to automatyczny magazyn

    Z badania przeprowadzonego przez Panel Polskich Menadżerów Logistyki wynika, że blisko 60 proc. firm w Polsce nie zastanawiało się nawet nad wdrożeniem automatyki magazynowej. To znikome zainteresowanie wynika często z niewiedzy i braku świadomości dotyczących wymiernych efektów takiego przedsięwzięcia. Sprawdziliśmy więc, co należałoby wiedzieć o automatyce magazynowej w przemyśle.

  • 2014-02-06 | Komentarze: 0

    Energiczna kontrola

    Niezależnie od specyfiki danego podmiotu, zużycie energii elektrycznej to obszar, w którym wdrożenie polityki oszczędnościowej jest relatywnie najprostsze. Aby jednak zoptymalizować zyski, wprowadzanie zmian powinno być gruntownie przemyślane. Pomocny w tym zakresie może okazać się audyt, który szczególnie w przypadku firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, cieszy się stale rosnącą popularnością.

  • 2013-12-17 | Komentarze: 0

    Energiczna zmiana

    Dążenie do optymalizacji kosztów to jeden z kluczowych obszarów zarządzania przedsiębiorstwem, niezależnie od jego specyfiki. Jest on konieczny aby skutecznie konkurować nie tylko na lokalnym, ale i międzynarodowym rynku. Wyjątkowo korzystnym rozwiązaniem w tym zakresie może się okazać zmiana dostawcy energii elektrycznej.

  • 2013-12-12 | Komentarze: 0

    Nowy wizerunek firmy REDAN

    Fabryka Okien REDAN odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Modernizacja wizerunku to znak zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnim czasie i jeden z elementów jej nowej strategii. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa, podkreślająca przeobrażenia, jakie nastąpiły w firmie.

Strona 1 z 33
 1  2  3  4  5  6  ...  33   następna »